Welcome


" Ya ALLAH, Tuhan yang menguruskan hati..uruskanlah
hati-hati kami ke arah jalan ketaatan kepada-Mu "

:: oPeN yOuR EyEs ::

'Wahai anak-anakku, sesungguhnya kalian memeluk agama ini tanpa paksaan. Kalian telah berhijrah dengan kehendak sendiri. Demi Allah, yang tiada Tuhan selain Dia. Sesungguhnya kalian ini anak2 lelaki dari seorang lelaki dan dari seorang perempuan yang sama. Tidak sanggup aku mengkhianati ayahmu, atau membuat malu bapa saudaramu, atau mencoreng arang di muka keluargamu. Jika kalian telah melihat perang, singsinglah lengan baju dan berangkatlah, majulah paling depan nescaya kalian akan mendapatkan pahala di akhirat. Negeri yang abadi. Wahai anakku, sesungguhnya tiada Tuhan selain Allah dan bahawa Muhammad itu Rasul Allah. lnilah kebenaran sejati, maka untuk itu berperanglah dan demi itu pula bertempurlah sampai mati(syahid). Wahai anak-anakku, carilah maut nescaya dianugerahkan hidup.' -Al-Khansa bintu Amru-

01 July 2010

:: THE KARATE KID IN THEATERS ::


:: best!!! ::

:: masa dia berlatih kat tembok besar china ::


SALAM...hehe^_^... 2 minggu yg lps,....aku dengan aimi pegi tengok karate kid ni kat KLCC...terasa nak tengok...sebab ramai sgt dok sebut2 tentang citer ni..so,..hari rabu kitorg kuar...pegi tengok...hari rabu murah cikit..^_^ .... memang best ar...mcm nak suruh pengarah wat sambungan je..kelakar masa dia berlatih dgn jackie chan,serius masa dia gaduh dgn sekumpulan budak china,..mendebarkan masa dia kat atas gelanggang berlawan...adeh!!cemas aku tengok...bila kaki dia jadi sasaran pihak lawan...meleleh2 air mata dia tahan sakit...mak & tok guru dia dah cuak seh...^_^ hehehe...yang best...last skali dia gunakan cara menawan lawan melalui mata & gerakan yg memukau si lawan...tok guru dia terkujat dia bleh kuasai lawan....akhirnya!!!!!winner!!!!yihaaaa....aku yg sonok sgt2x....apapon,.....memang best ar...mesti tonton karate kid!!!aku bagi 5 bintang......^_^

No comments:

Post a Comment