Welcome


" Ya ALLAH, Tuhan yang menguruskan hati..uruskanlah
hati-hati kami ke arah jalan ketaatan kepada-Mu "

:: oPeN yOuR EyEs ::

'Wahai anak-anakku, sesungguhnya kalian memeluk agama ini tanpa paksaan. Kalian telah berhijrah dengan kehendak sendiri. Demi Allah, yang tiada Tuhan selain Dia. Sesungguhnya kalian ini anak2 lelaki dari seorang lelaki dan dari seorang perempuan yang sama. Tidak sanggup aku mengkhianati ayahmu, atau membuat malu bapa saudaramu, atau mencoreng arang di muka keluargamu. Jika kalian telah melihat perang, singsinglah lengan baju dan berangkatlah, majulah paling depan nescaya kalian akan mendapatkan pahala di akhirat. Negeri yang abadi. Wahai anakku, sesungguhnya tiada Tuhan selain Allah dan bahawa Muhammad itu Rasul Allah. lnilah kebenaran sejati, maka untuk itu berperanglah dan demi itu pula bertempurlah sampai mati(syahid). Wahai anak-anakku, carilah maut nescaya dianugerahkan hidup.' -Al-Khansa bintu Amru-

31 August 2010

:: SALAM AIDILFITRI 1431H ::


Salam.....

dikesempatan ini....saya ingin memohon beribu kemaafan atas segala silap & salah....halalkan segalanya....selamat menyambut hari raya aidilfitri buat semua kaum muslimin,sahabat2 yang mengenali saya...moga aidilfitri tahun ini memberi seribu 1 kenangan bersama keluarga & sanak saudara.....

2 comments:

  1. Takpe , saya dah lama maafkan . HAHAHAHAH . Perasan je Nadiah ni !!! Saya pun nak minta maaf jugak kalau ada salah silap . :)

    ReplyDelete
  2. hehehe.....sori nadiah...akak baru tengok mesej ni... :) hope ok2 aje disana...don't be notty2 tau... :P

    ReplyDelete