Welcome


" Ya ALLAH, Tuhan yang menguruskan hati..uruskanlah
hati-hati kami ke arah jalan ketaatan kepada-Mu "

:: oPeN yOuR EyEs ::

'Wahai anak-anakku, sesungguhnya kalian memeluk agama ini tanpa paksaan. Kalian telah berhijrah dengan kehendak sendiri. Demi Allah, yang tiada Tuhan selain Dia. Sesungguhnya kalian ini anak2 lelaki dari seorang lelaki dan dari seorang perempuan yang sama. Tidak sanggup aku mengkhianati ayahmu, atau membuat malu bapa saudaramu, atau mencoreng arang di muka keluargamu. Jika kalian telah melihat perang, singsinglah lengan baju dan berangkatlah, majulah paling depan nescaya kalian akan mendapatkan pahala di akhirat. Negeri yang abadi. Wahai anakku, sesungguhnya tiada Tuhan selain Allah dan bahawa Muhammad itu Rasul Allah. lnilah kebenaran sejati, maka untuk itu berperanglah dan demi itu pula bertempurlah sampai mati(syahid). Wahai anak-anakku, carilah maut nescaya dianugerahkan hidup.' -Al-Khansa bintu Amru-

14 February 2010

MaKaN KeNdUri dan WiNd0W sH0PpinG

.::Fakhrul radhi & Syahirah::.

::kami bersama pengantin::

::kwn2 serumah::

::kwn2 sekelas::


salam wat semua pengunjung coretan hati ini...kali ni sekadar nak coret2 ja...hihi..boring...hurm..Tanggal 14 feb 2010....aku sgt gembira kerana aku dapat keluar dari kepompong kebosanan selama seminggu duduk di rumah sewa ja...mujur ada jemputan kenduri...kalo tak...aku bertapa ja didalam rumah bersama teman serumahku naqhiah...dia lah satu2nya kwn aku time x balik...hehe..sbb kami selalu balik skali..bila aku x balik,dia pon x nk balik laa...bgus2....sekurang2nya aku ada teman...

yahooo...bila dapat tau kak aiman nk drive p kenduri tu....aku rasa seronok sgt...sbb bleh ajak kak aiman window shopping sama lepas makan kenduri...tu la sebenarnya yg aku nak....seronok x terkata bleh keluar dari rumah....seperti hari yang di janjikan...kami ber-5, aku, naqhiah, kak niza, kak aiman dan kak syuhada pergilah ke kenduri rakan sekelas kami tu...tau sape? fakhrul radhi laa...dgn isterinya syahirah...hoho....sangat ramai org di kendurinya,..dan sangat malu lah kami ber-5 ni....dahla x kenai sape2...tibai jelah...amik nasik makan...pastu sempat gak bg hadiah weading kat tgn fakhrul sendiri n paling sweet dapat bergambar walaupon sekeping...malu betol wat muka tebal bergambar kat situ...ramai woo.....

selesai semuanya....kami pon pulang dgn riang gumbira...nk p jenjalan lak..kat mna ek...tesco jelah...time2 raya cina ni nk bukak pon...kat tesco bkn nk shopping pon....just jalan2..window2....dan sempat lak kami bergambar...wah2...mmg aku suka bab2 bergambar neh...heheh...selesai semuanya...mata pon dah lali,kaki dah longlai....kami pon balik ke rumahku yg agak membosankan tu...hehe..

apapon....aku bersyukur sangat..dapat keluar dari kebosanan yg sangat2 kritikal ni....thanks kak aiman....kerana sudi membawa anis yg comel ni jenjalan dengan kereta kak aiman...hihi..dapat makan kenduri dan window shopping.... ;) dan lastly,..
" SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT FAKHRUL & ISTERI...SEMOGA ALLAH MEMBERKATI KEHIDUPAN KALIAN..."

No comments:

Post a Comment