Welcome


" Ya ALLAH, Tuhan yang menguruskan hati..uruskanlah
hati-hati kami ke arah jalan ketaatan kepada-Mu "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:: oPeN yOuR EyEs ::

'Wahai anak-anakku, sesungguhnya kalian memeluk agama ini tanpa paksaan. Kalian telah berhijrah dengan kehendak sendiri. Demi Allah, yang tiada Tuhan selain Dia. Sesungguhnya kalian ini anak2 lelaki dari seorang lelaki dan dari seorang perempuan yang sama. Tidak sanggup aku mengkhianati ayahmu, atau membuat malu bapa saudaramu, atau mencoreng arang di muka keluargamu. Jika kalian telah melihat perang, singsinglah lengan baju dan berangkatlah, majulah paling depan nescaya kalian akan mendapatkan pahala di akhirat. Negeri yang abadi. Wahai anakku, sesungguhnya tiada Tuhan selain Allah dan bahawa Muhammad itu Rasul Allah. lnilah kebenaran sejati, maka untuk itu berperanglah dan demi itu pula bertempurlah sampai mati(syahid). Wahai anak-anakku, carilah maut nescaya dianugerahkan hidup.' -Al-Khansa bintu Amru-

24 June 2010

:: cuti yang masih bersisa ::

hai semua.....sekarang sudah pukul 2.30 pagi.....adoyaiiii....aku mcm x nak tido la plak......apa la mimpi aku rajin nak taip tgh2 pagi buta ni...layan jelaaa........^_^

25,26,27..........opssss....berbaki seminggu lagi cuti ku di kota metropolitan ni.....aduh!!mcm maleh pulok nak balik kedah...apesal ntah....slalu x sbr2 nak balik.....kali ni berat hati nak tinggalkan kuala lumpur.....~~~abaikan~~~

bulan jun 2010 adalah bulan paling best penah aku rasa berbanding cuti2 sebelum ni..sebabnya...aku tidaklah duduk kat umah jaa...banyak aku join kem laa....tu yg best!!!bkn kem yg sama...kem berlainan jenis & konsultan nye.....yg menarik,...relax je aku join...mcm aku dah slalu plak join dorang...

yg paling best,...kem 2,3 hari je...tp,..kenal2 kwn2 fesi kem...mcm dah lama.....sampai dah bleh kutuk mengutukla....(masih di tahap yg sopan..)...sure aku rindu sama mereka2...merangkap fesi & trainer yg pandai buat lawak bersahaja...lebih lg kak hajar kiut & baikhati...dah mcm kakak aku lak...^_^ shhhhssshhh....nanti kontroversi lak...

sebelum balik kedah...aku akan pegi kem lagi utk mggu yg terakhir..ustz fadhil call aku mntk dtg kem pagi sabtu ni...dan lps tu mgkn cuti bln 11,12 ni plak aku join...kali ni,..cuti aku x sia2.....x la duduk rumah je....ada gak benda aku bleh buat.....thanks semua yg ajak aku pegi kem...hehehe....sgt manis ku rasa...

cuti...cuti...cuti...lama2 cuti jdi 1 yg membosankan....sbb lama sgt melepak...smua kebas.....so,...amek peluang yg ada time cuti pegila join apa2 yg berfaedah kan...bila x cuti nanti baru nak meronta2...tensen x cuti2....

dlm masa cuti ni,...sebenarnya aku menunggu seseorang...nk sembang dgn dia...nk kongsi mcm2 dgn dia....tp,....x de pon....agak sedih & sedikit bengangla...rasa mcm nk buat x tau ja dgn dia lps ni...sgt sakit hati...aku x taula mcmna..nk tanya mcm2..semua tergendala.....apakah ini ujian ALLAH buat aku??hurm....redha jela.......sabar....tenang.....buat mcm x de pape jela....~~

apala aku merapu ni.....ntah....x de ape sbnrnya aku nk ckp...cuma aku mntk2 sgt...moga2 bukak sem ni smuanya berjalan dgn lancar....byk gak yg x settle lagi....moga ALLAH permudah semuanya....ameen ya robb...

pada semua teman2 sekuin....selamat menghabiskn sisa2 cuti yg ada ni....moga kita bertemu di KUIN...dgn azam yg baru...wajah yg baru..semangat yg baru...aku pon baru dpt balik semangat dr kem2 yg aku join.....thanks semuaa....yg terlibat..aku nak jadi aku yg baru.....insyaallah~~
wallahua'lam~~

No comments:

Post a Comment