Welcome


" Ya ALLAH, Tuhan yang menguruskan hati..uruskanlah
hati-hati kami ke arah jalan ketaatan kepada-Mu "

:: oPeN yOuR EyEs ::

'Wahai anak-anakku, sesungguhnya kalian memeluk agama ini tanpa paksaan. Kalian telah berhijrah dengan kehendak sendiri. Demi Allah, yang tiada Tuhan selain Dia. Sesungguhnya kalian ini anak2 lelaki dari seorang lelaki dan dari seorang perempuan yang sama. Tidak sanggup aku mengkhianati ayahmu, atau membuat malu bapa saudaramu, atau mencoreng arang di muka keluargamu. Jika kalian telah melihat perang, singsinglah lengan baju dan berangkatlah, majulah paling depan nescaya kalian akan mendapatkan pahala di akhirat. Negeri yang abadi. Wahai anakku, sesungguhnya tiada Tuhan selain Allah dan bahawa Muhammad itu Rasul Allah. lnilah kebenaran sejati, maka untuk itu berperanglah dan demi itu pula bertempurlah sampai mati(syahid). Wahai anak-anakku, carilah maut nescaya dianugerahkan hidup.' -Al-Khansa bintu Amru-

31 January 2010

~ UNSUR FREEMASON ADA PADA AJL 24 ~

Salam dakwah fil islam buat semua pengunjung coretan hati...kali ini ingin di sentuh 1 isu yg ramai drpd kita yg tidak menyedarinya sedangkan ia telah menjadi kekecohan banyak pihak..sem lepas kuliyah Usul 3 Kuin ada mempelajari 1 madah yg mengupas tentang Freemason atau dalam bahasa arabnya Al-Masuniah..dalam madah Tayyarat al-fikriah..oleh Dr.Faiek..secara ringkasnya...freemason atau al-masuniah ini adalah 1 gerakan rahsia Yahudi bawah tanah...menyeru manusia ke arah atheisme iaitu tidak percayakan mana2 agama di dunia ini...ia bergerak secara halus..dan mempengaruhi orang2 ternama atau pemimpin2 yg berpengaruh..freemason mula menular di negara kita pada tahun 1916 di Kuala Lumpur..di gelar sebagai Loji Besar Daerah Timur Tengah...

Berbalik pada tajuk asal kita,.unsur freemason ada pd Anugerah Juara Lagu 24...ramai yg tidak sedar..atau terlalu teruja menyaksikan artis2 kesayangan mereka beraksi pd malam berprestij itu..(kecuali aku yg x tengok..just dgr2 je..hehe)tanpa menyedari apa yg terdapat pd majlis berkenaan...adakah ini 1 kebetulan atau di sengajakan??..Freemason yang mampu merosakkan akidah serta menghitamkan hati...rasa pelik juga kerana penerbit AJL-24 ni rasanya orang melayu Islam..tak berfikirkah mereka bahawa ia sensetif terhadap kita negara islam??..sehinggalah diri ini terbaca 1 artikel di blog Jejak tinggalan rasul...ditulis oleh Abu Hannan Mohammad Sufian Bin Talib yang mempunyai kelulusan B.Sc in Islamic Jurisprudence & Its Foundations, Al-Bayt University, Jordan...ingin sekali aku berkongsi dengan pengunjung coretan hati ini..meh kita tengok...apa unsur2 freemason itu...




perhatikan gambar2 ini...tp yg atas ni jgn tgok lama2..nnt gelap hati kita...


ada persamaan dgn snapshot kat AJL24..





pastu.,tgok lak persamaan penari-penari ini dengan salah satu dari kerabat-kerabat firaun yang dipercayai oleh mereka mempunyai suatu yang berkuasa...



Alyah yang merupakan finalis AJL 24 mengenakan gaun merah ala-ala lady in red..


lihat video ni....ada persamaan....



ni adalah Master Carpet....turut dikenali sebagai Checkered Floor,




ada jugak di AJL 24.....ish2........

banyak lak tu........


kat tali pengikat gitar pun ada....


lantai stage pon ada.......

ni simbol kumpulan search yg korang fanatik sgt tu.....

sama x dgn simbol freemason ni???

sama kan???

so....apa lg kalo bukan sengaja??ni bukan kebetulan....tapi sengaja diada2kan oleh pihak penganjur....dgn cara ini...senanglah pengaruh freemason a.k.a Yahudi menakluk pemikiran dan gaya hidup kita org islam...Jadi jika benar semua ini telah dirancang secara teliti, pasti mereka sudah mampu bergelak ketawa. Kenapa ketawa? Apa tak nya sebab semua org cakap ini adalah AJL yang terbaik pernah dilangsungkan. Kesian kan? Tahniah kepada mereka yang berjaya membongkar perkara ini....smoga kita dapat mengambil iktibar dari apa yg berlaku....di depan mata kita....bkn di belakang...bahkan semakin berani menonjolkan diri....hati2 lah wahai semua...


No comments:

Post a Comment