Welcome


" Ya ALLAH, Tuhan yang menguruskan hati..uruskanlah
hati-hati kami ke arah jalan ketaatan kepada-Mu "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:: oPeN yOuR EyEs ::

'Wahai anak-anakku, sesungguhnya kalian memeluk agama ini tanpa paksaan. Kalian telah berhijrah dengan kehendak sendiri. Demi Allah, yang tiada Tuhan selain Dia. Sesungguhnya kalian ini anak2 lelaki dari seorang lelaki dan dari seorang perempuan yang sama. Tidak sanggup aku mengkhianati ayahmu, atau membuat malu bapa saudaramu, atau mencoreng arang di muka keluargamu. Jika kalian telah melihat perang, singsinglah lengan baju dan berangkatlah, majulah paling depan nescaya kalian akan mendapatkan pahala di akhirat. Negeri yang abadi. Wahai anakku, sesungguhnya tiada Tuhan selain Allah dan bahawa Muhammad itu Rasul Allah. lnilah kebenaran sejati, maka untuk itu berperanglah dan demi itu pula bertempurlah sampai mati(syahid). Wahai anak-anakku, carilah maut nescaya dianugerahkan hidup.' -Al-Khansa bintu Amru-

25 January 2012

:ULANGTAHUN REVOLUSI MESIR:


Jutaan rakyat berhimpun di Tahrir dgn keadaan aman bg memperingati genap setahun REVOLUSI 25 JANUARI


Buat IKLAN sekejap ye....hari ini 25 januari 2012 adalah ulangtahun REVOLUSI di MESIR..alhamdulillah,rakyat mesir dah dapat apa yang mereka nak..setelah setahun berhempas pulas menjatuhkan rejim hosni mubarak,MESIR kini dibawah tampuk perintahan kerajaan Islam yang dipimpin Ikhwan Muslimin..ALHAMDULILLAH..apa yang seronok,saya ikut jugak perkembangan tentang revolusi dan pilihanraya yang berlaku di MESIR..atas bantuan seorang ustaz yang sangat mahir menjadi penganalisis politik di sana..juga seorang azhari..tidak putus-putus menyebarkan maklumat tentang PRU mesir.. pilihanraya MESIR baru2 ini saya kira sangat sistematik dan teratur..tiada penipuan dan unsur2 rasuah,menyebabkan parti Islam menang besar kali ini..kebebasan dan keadilan sudah dikecapi oleh seluruh rakyat mesir kini..menghela nafas lega syukur ke hadrat Ilahi..

semoga negara kita juga memperolehi kebebasan dan keadilan seperti di mesir..kepimpinan ulama' berlandaskan syariat Islam membina negara yang harmoni dan sejahtera..insyaALLAH..

p/s: teruskan berdoa...agar SYRIA juga mendapat kemenangan pada Islam yg sebenar..

No comments:

Post a Comment